אוכל מוכן ומגשי אירוח

אוכל מוכן ומגשי אירוח

מגשי אירוח

מגשי אירוח

אוכל מוכן

אוכל מוכן והגשה

מגשי פירות לאירוח

הפינוק האמיתי בכל אירוע הוא איך לא האוכל שמוגש, אז נכון כמעט ברוב האירועים הגדולים חתונה, מסיבת יום הולדת, בת מצווה או ברית לרוב בוחרים קייטרינג ועובדי המקום מגישים את האכול לאורחים.

הימים חלפו וכך גם סגנון האירוח הזה כיום מי שבאמת רוצה להקים אירוע מיוחד שלא יישכחו אותו הרבה זמן מזמין מגשי פירות לאירוח. ומה זה אומר? בדיוק כמו שזה נשמע.

מגשי אירוח פירותיים מתחילים בהגשה
מגשי אירוח פירותיים מתחילים בהגשה

מדובר על מגשים מעוצבים עם פירות צבעוניים, עונתיים שמשדרים, יופי, עסיסיות ועונג. את מגשי הפירות ניתן להניח על שולחנות האירוח ובכך כל אורח יכול לגשת ולאכול ממיטב הפירות המתוקים והטעימים שפרושים על המגש.

התוספת הנוספת – מגשי פירות לאירוח

כדי שבאמת אירוע ייחתם וייסגר כמו שצריך וישאיר טעם מתור ונעים לאורחים שבאו לשמוח ולחגוג איתכם חשוב גם לעצב את שולחנות האירוח בהתאם- כלומר להציב מגשי פירות לאירוח.

כל אחד אוהב פירות בין אם מתוקים, חמוצים , טרופיים ועוד. כדי שכל אורח ואורח יינה ויימצא את מקומו באירוע מומלץ להניח על שולחנות האירוח מגשים עם פירות מלאים כל טוב, זוהי תוספת שיכולה בקלות להוסיף עוד פן מיוחד לאירוע וליצור אווירה קלילה ונעימה. במיוחד עכשיו שימי הקיץ החמים נושפים בעורפינו כל אירוע חייב להיחתם בפירות קרים טעימים ועסיסיים אז אם חיפשתם מאכלים מיוחדים או משהו קטן שיקפיץ לכם את האירוע , בדיוק בשביל זה מגשי פירות לאירוח נועדו.

שוק הפירות קיבל תפנית

זה לא סוד שאת הפירות הכי טובים אפשר למצוא בשווקים השונים ברחבי הארץ, מי שבאמת רוצה פירות עסיסיים, טריים ואיכותיים יגיע לשוק ויקנה כמות מכובדת ואף ייצא ברווח. היום כבר ניתן להכניס את השוק לכל אירוע איך?

בעזרת בחירה נכונה של פירות טעימים עסיסיים וטריים בדיוק כמו בשוק אבל כאשר מדובר באירוע העיצוב הוא שונה, על מגשי פירות לאירוח תוכלו להביא את הטריות שאין דומה לה גם לאולם האירועים. בעזרת קייטרינג שיודע כיצד לעשות זאת, לבחור מגש בהתאמה עם פירות שיתאימו והנה לכם שדרוג אמיתי וטעים של פירות- וכל זה נמצא על מגש .

הכל מונח בהתאמה מדויקת, צורת החיתוך , בחירת הפירות ,שילוב של צבעים בתוך המגש יוצר הרמוניה נפלאה שמשדרת שמחה, ואווירה נעימה.

איך לא חשבו על זה קודם?

מדובר על מוצר שנמצא בכל בית , פירות הם בעצם הטבע המושלם לבריאות, יש כל כך הרבה פירות בישראל שכל אחד יכול למצוא את הפרי שהוא הכי אוהב ורוצה לאכול אותו בלי סוף.

כך גם באירועים היום כבר יש מודעות לעניין ומגשי הפירות כבר עושים את דרכם לאירועים שונים.

פירות- איך לא חשבו על זה קודם – על שילוב מגשי פירות לאירוח באירועים? היום זה כבר פופולארי.

הצעת מחיר בקליק

סמן את המגשים הרצויים

קבל הצעה להזמנת מגשי אירוח

אנחנו מבטיחים לך שאצלנו תהנה מאוכל איכותי במחירים מנצחים!

מלא פרטי האירוע וקבל הצעת מחיר