אוכל מוכן ומגשי אירוח

אוכל מוכן ומגשי אירוח

מגשי אירוח

מגשי אירוח

אוכל מוכן

אוכל מוכן והגשה

מחירון מגשי אירוח

מחירון מגשי אירוח הוא אלמנט שאנו לוקחים בחשבון כשאנו מתכננים אירוע. הכיבוד הוא אחת ההוצאות הגדולות ביותר, ואין ספק שזהו נתון שיש לקחת בחשבון. יש כמה היבטים המשפיעים על מחיר המגש, וביניהם אם המגשים הם חלביים או בשריים ומגוון המנות המופיע בהם. אנו ממליצים לכם להשאיר את הפרטים שלכם באתר ונוכל לסייע לכם לבחור מגשי אירוח המתאימים לסוג האירוע שלכם ולתקציב המדויק.

מחירון מגשי אירוח

מחירון מגשי אירוח
על מחירון מגשי אירוח

מחירון מגשי אירוח הוא דבר גמיש ואפשר להשפיע עליו בעזרת הרבה משתנים. יש כמה גורמים המשפיעים על מחיר המגש:

  • בשרי או חלב – מגש בשרים הוא דבר יקר, במיוחד בשר בקר. ניתן להשפיע על מחיר המגש באמצעות בחירה נבונה של סוג הבשרים. אפשר לבחור בשר בקר מנתח פחות יקר, אפשר לשלב במגש נקניקים, כנפיים ועוד, וכך מגש האירוח הבשרי יהיה במסגרת התקציב.
  • יחס בין המגשים – אם מזמינים יותר מגשים מהמנות העיקריות הכוללות בשר, או יותר מגשים מהמנות החלביות הכוללות פשטידות עשירות, הרי הדבר משפיע על מחירון מגשי אירוח. אפשר לשלב בתבונה בין בחירה של מנות עיקריות לבין התוספות.
  • כמות המנות – ניתן לחשב את כמות המנות לפי מנה עיקרית אחת לבן אדם או שתיים, והדבר משפיע על התקציב כולו.

משתנים אלה ואחרים משפיעים על מחירון מגשי אירוח. לכן, לפני שאתם מזמינים מגשי אירוח, התקשרו אלינו כדי להתייעץ ולקבל הצעות מחיר הוגנות.

בדיקת מחירון מגשי אירוח

כדי לבדוק מחירון מגשי אירוח יש לרשום לפניכם כמה משתנים לפני שאתם מזמינים את הקייטרינג. מספר האורחים, כמות המבוגרים וכמות הילדים, כמות המנות העיקריות לערך שאתם צופים שתזדקקו לה, כמה תוספות אתם מעוניינים להגיש לצד המנה העיקרית, האם אתם מזמינים גם מגשי אירוח של קינוחים ועוד. בעזרת תכנון נבון אפשר להגיע למספר מגשי אירוח המתאימים במדויק למספר האורחים שלכם, לפי התקציב שתכננתם.

אין שום צורך לחרוג מהתקציב שלכם ולהיות מופתעים. כמו כל דבר הקשור בארגון אירוע, תכנון מחירון מגשי אירוח הוא חלק מההתארגנות ומומלץ לעשות זאת בעזרת חברות בעלות ניסיון בתחום. אנו מציעים לכם מגוון מגשי אירוח הכוללים את מיטב האירוח הבשרי ומיטב האירוח החלבי, לפי סוג האירוח והטעם שלכם. נוכל לתכנן עבורכם כיבוד הכולל מנות עיקריות, תוספות, מנות אחרונות ועוד. אפשר להזמין את המגשים כאוכל אצבעות שניתן לנטול בידיים ללא צלחות, ואפשר להזמין כמנות שנוטלים מבופה מרכזי.

אנא השאירו פרטים באתר או התקשרו, ונחזור אליכם עם מידע על מחירון מגשי אירוח, המתאים לאירוע שלכם.

הצעת מחיר בקליק

סמן את המגשים הרצויים

קבל הצעה להזמנת מגשי אירוח

אנחנו מבטיחים לך שאצלנו תהנה מאוכל איכותי במחירים מנצחים!

מלא פרטי האירוע וקבל הצעת מחיר